Monday, November 05, 2012

I am lucky :)

Salam semua :)

Minggu baru dengan bulan baru? ehehe. November sudah. Rasa laju je masa berjalan. Alhamdulillah masih mampu bernafas sempurna tika ini. Entri kali ni entri mengada. KAHKAHKAH. dah lama sebenarnya tak tulis entri serupa macam ni.

Dah dua hari rasa kat hati nak luahkan sesuatu pada dia. Dan aku luahkan pagi tadi. Sungguh tak romantik dalam keadaan yang sangat tergesa. KAHKAHKAH. Tapi dari kejauhan (walhal sebelah je) aku boleh nampak muka dia tersenyum. hikhikhik. aku cakap apa ke dia? aku cakap "SAYA BERUNTUNG ADA AWAK :)" Dia suruh aku senaraikan 10 sebab. Aku dapat bagi 7 je. HAHAHA. dah kelam kabut nak pergi kerja, dengan nak terangkan lagi. Takpe, biar aku senaraikan kat sini :)

KENAPA SAYA BERUNTUNG ADA AWAK? :") :~

1) *jawapan ni paling paling paling rasa terlalu jujur* Sebab awak hensem! -tak kiralah betul atau tak, awak tetap yang terpaling hensem bagi saya dalam dunia.

2) sebab senyuman awak. Tak payah pujuk saya susah payah, tengok awak senyum cukuplah. :) - kan ni benda yang paling buat saya jatuh hati.

3) Sebab awak jujur. ouh dia ni memang tak pandai menipu. HAHAHA :p

4) Sebab awak sentiasa ada untuk saya. Even kadang kadang dia punya respon tu macam, hmm. Tapi awak cuba jugak ada untuk saya.

5) Walau marah mana sekalipun awak dengan saya, awak tetap cari saya. Banyak je perempuan lain kat luar sana yang lebih baik dari saya, tapi still. Aww awww (awak cakap dah bersara kan? HAHAHA)

6) Awak tak pernah maki saya, tak pernah tinggi suara dengan saya-adelah sekali dua sebab saya pon sekali. HAHAH. , dan awak sikit pun tak pernah angkat tangan dekat saya. Agah2 adelah. Gegurau :p

7) Seteruk perangai awak sebenarnya yang saya selalu komplen komplen dulu, awak sebenarnya dah cuba untuk jadi yang terbaik untuk saya. Cuma yelah, saya tak berapa nak nampak. Setiap kali, awak akan cuba perbaiki satu satu.

8) Awak cuba jugak letak saya di depan lebih dr kawan awak sebenarnya. Tapi kadang kadang berjaya kadang kadang tak. Asalkan saya ada dalam hati awak, dan saya sorang yang awak sayang (as a gf) cukuplah :)

9) Awak tak pernah berkira dengan saya. Tak pernah lagi saya dengar awak kata TAK untuk setiap apa yang saya mintak *aku xmintak la emas permata beli ini bagai bagai*. Even kalau awak tak bagi, awak akan cakap ya, tapi disebalik ya tu ada maksud TAK. saya faham dah ;p

10) Awak selalu buat saya bahagia, awak selalu buat saya senyum, awak selalu buat saya terkejut- SELALU. HAHAHAHA. sebab awak rasa kelakar kalau tengok muka saya gabra. -..-


Dah langsai 10 sebab. Terima Kasih saya ucapkan pada awak sayang. You really, SOMETHING. :)



*KERANA AWAKLAH YANG TERBAIK SEPANJANG HIDUP SAYA. MOGA AWAK YANG TERAKHIR YANG HADIR. *maluwww*

7 comments:

EirA said...

wahh..so sweet :) Hepi for u dear..bile nak berlangsung neh?hehe

nur nabilah syazwani said...

ahaaaa tak selalu sweet :p thank you syg. eheee bukan kau dulu ke shiro?

EirA said...

hihi..beselahh ada sweet sour kan sumtimes tuh?huhu..ikot plan mmg lmbat laa..tp x taw la kalo de rezeki tercepat plak..ahahaha

nur nabilah syazwani said...

alahhh adat shiro :) diam diam ubi berisi kata orang. muahaha. tak payah derr plan lambat lambat. plan je cepat, ade chance terus grab. :)

anata said...

:') happy for u dik

RidhZla said...

mmg lucky pn.. haha..
wish both of u everlasting love..:)

nur nabilah syazwani said...

ahaaaa :) yela tu. dah cukuplah tak payah nk prince charming sgt. hiks! ni pon dh terlebih. thank you darling. and u too! :)