Monday, October 15, 2012

18

Salam. Hello semua :) *lambai lambai*


Agak lama tak update ape ape. Amboi busy sangat kak nab ni. Weekend pun dah macam kerja jugak. Alhamdulillah diri ni dah berusia 23 tahun. Masih bernafas dan sempurna. Syukur :)


Bila di belek belek kalender, tiap kali muncul angka 6, tiap kali tula injak satu satu. Makin jauh, makin banyak perkara dah lalu. Ohoiii tak pernah rasa bahagia begini bercinta. *ekhemm* hahaha. Serius! Even dia ni meh la nak cerita. Perangai...hmm, takpe biar aku dan yang dekat je yang tau. Bahahaha :p Paling perangai dia tak boleh go, degil. Degil dia macam berlian kerasnya. Tapi degil degil dia tu ada lah jugak yang buat aku ketawa. Bila tengah marah ke dia adalah tu muka comel kelip kelip mata pujuk balik. *i iz geram yu know!* pokoknya dengan dia ni tak boleh nak marah lama lama. Senyum je cukuplah. Tak payah pujuk lelebih.


Pokoknya semua pasal dia, aku suka. But satu je tak, MEROKOK. haaa entah bila boleh berhenti -..- semoga sempatlah saya tengok awak berhenti merokok. Mihmihmih.

Terkadang kitorang suka imbas balik macam mana mula mula kenal, macam mana proses jeling menjeling. Serius lawak. Masing masing gatal. Opsss. Hahaha. Benda benda camnilah yang buat aku makin lupa nak marahkan dia kalau dia buat silap. He is the best boyfriend in the whole wide worlddd! *macam gedik gile!* anyway i love you abang *pengsan* bahahaha kbai!


p/s: 11.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: