Friday, January 06, 2012

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

as salam semua :)

gahhh sebulan jugak aku tak updet belogg ni kan. masalahnya tak ada cerita nak kongsi. *tipu. sebenarnya banyak. tapi tak akan aku nak cerita kat semua kan? cukup untuk simpanan buat diri sendiri. :)


^^,

today-06012010 marks 9 months we have been together. WHATTTTTT??? seriously? Alhamdulillah. perjalanan yang jauh sebenarnya. dengan waktu yang berlalu buat aku lupa sekejap. eh? Alhamdulillah syukur kali ni aku dengan dia jarang jarang bergaduh. if there is anything between us just spill it out. settle. ade jugak makan hati kadang kadang. but orang kata, kadang kadang lebih baik diam dari bersuara kan. takut nanti ada salah faham. selagi boleh telan, kita telan.

nak luah rasa macam banyak tapi aku rasa semakin hari berlalu pergi semakin ringkas post aku. semakin ringkas segala benda. semakin kurang semua perkara. harap tak kuranglah sayang aku pada dia. sekarang ni dah lama kan? kita dah kenal masing masing punya peel. aku dah belajar apa yang perlu dan tidak. aku dah boleh adapt dah sekarang. yes u are true beautiful (Hanis Zalikha) , love is between two people. so why do brag? sometimes yes. may the best man WIN. :)


p/s: i will always laff you. :)

No comments: