Thursday, November 10, 2011

♥♥♥♥♥♥♥



as salam semua :)


hati di atas (tajuk entri) ada 7. so, dah 7bulan. asal? macam pathetic ke every month aku mention? ouh well. ada yang akan rasa macam tu, tapi entri ni macam penghargaan kepada diri sendiri, ke atas pencapaian ini. *ayat macam simpang siur? pegi meninggallah dengan susunan ayat* macam aku ada mention before this, nak smpai sebulan tu pun kadang kadang sangat perit. orang kata masa untuk mula stabil.

macam macam dah aku lalu. 7bulan bukan sekejap. itu dah lebih dari separuh kiranya kan? :) tapi sungguh aku salute kesabaran dia. homai! aku ni dahla kepala batu. keras dari konkrit. kadang kadang dia diam je. HAHA. kalau dia buat muka tu tahula aku dia marah. but still, we are together. lalu macam orang matang la kan.

bagi aku, kalau dah stitch dengan relation, bukan perkara main main lah. jangan suka suka nak putus sambung putus sambung. boleh je kalau nak masa. kalau dah tak tahan sangat perangai the other half, bawak bersabar banyak. aku boleh je. insya Allah. kalau terbabas tu namanya release ye :) aku mengaku, am happy now. terlalu gembira. alhamdulillah. lagi pun dia dah lepas semuanya. kastam pon dah sudah. teheheeee~

tenang je rasa bila dah dapat restu. boleh la meniti hari depan dengan tenang. mudah. so next stage? :) biar masa yang tentukan. insya Allah.


kepada Cet pujaan hati, terima kasih. akusayangkankamu :)





2 comments:

EirA said...

Alhamdulillah..
7 bulan da..
Congrat's darl :)

nur nabilah syazwani said...

huhu thanx syg :)
alhamdulillah, amin.~