Monday, September 05, 2011

sambutan aidilfitri

As salam semua. hoyeah! raya dah weyh raya. *lambat*

haha. ok aku tau aku lambat wish raya. but still in raya month kan. sebulan katanya. so kepada semua pengikut dan pembaca

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN YAWWW~

aku rasa banyak jugak khilaf aku pada kawan kawan. semua aku dah minta kemaafan. sobs~ aku bukan suka bermusuh. cuma. ailaaa~ aku manusia juga. harap diampunkan, dimaafkan disapu bersih semua. :) mari berhari raya dengan riang heyhooo~

raya kelmarin aku macam biasa akan balik Perak. but this year turn sebelah my mum, Bota. kiri or kanan tak sure. HAHA *apela cucu tak bertauliah* and for this year, fes stem ni aku bagi duit raya. hehe. semua dapat. sape yang balik jela. rugi tak rugi sape tak balik. seperti biasa pagi raya pergi solat raya, ke kubur dan kemudian aktiviti menyerang rumah rumah sedara mara. kalau kuih muih, lemang ketupat aku tak makan. minum je lebih. tapi kalau ada soto, lontong harharhar apekan daya tidak mampu nafsu makan aku menolak. tapi kalau TAB ada aku tolak lontong dan soto. aku makan dia. BAHAHAHA. *shhhh diam diam~

dah aku kabarkan kat entri sebelum ni, Raya tahun ni sedikit hambar. tetapi gembira berhari raya dengan sayangku di sisi. ecececece~ nk bold kat sini ni, FIRST TIME BERHARI RAYA BERSAMA YANG TERSAYANG. :) sebelum ni mana pernah. so bebanyak terima kasih kepada sang arjuna kerana membuat daku beriang ria di hari raya. walau kamu demam pada raya pertama. *demam rindu baru dua hari jauh demam terus HOHO*

Raya kedua barula balik semula ke Lekir. still xde ramai sedara mara yang balik. ade kesah sangat ke aku? HAHA. ok la fine. then pulang semula ke Rawang hari Jumaat terus jumpa my sayang. rindu punya pasal, ape pon sanggup. HAHA. terima kasih syg. so overall raya tahun ni, masam masam manis la. but still aku bersyukur sebab masih mampu merasa hari raya. masih gagah berdiri mampu tersenyum ketawa menikmati Aidilfitri. Alhamdulillah~


penat sangat dia drive, haaa. HAHAHA.

AMIN pon ikut skali yaww~


ketupat dan lemang jagung...SEDAP TERBAIK! :D

shrek.

minnie mouse *tangan ke bahu mata ke atas*

avatar



yaya memang selalu spoil -.-"

my king and queen :D


LEKIR :D

*droll*

3 comments:

ichi said...

apo lak gmba ai ado skali tuh!hehe~

nur nabilah syazwani said...

yela. raya kan sunat beraya dengan benda baru. HAHA. so ai ade LAKI baru. tu yang show off gmbr tu.

syazana said...

gamba xde y lagi BEST ke ? --'