Friday, August 26, 2011

dugaan Ramadhan

As salam semua :)

pejam celik pejam tak celik celik baru tau. HAHAHA dah masuk Ramadhan ke 26. sikit je lagi kita semua nak berhari raya. alhamdulillah. kalau sampai umur nak berhari raya, alhamdulillah. syukur sebab dapat berpuasa tahun ni. tahun yang tersangat memorable. berpuasa dengan famili baru :) *ececece* tak aku sangka sampai macam tu sekali layanan diorang. :') tsskkk tsskk.. aku dah rasa macam famili sendiri. thanx sayang sebab bawak ai sekali masuk dalam famili yu. bebetul insya allah. doakan ye semua!! :D

ni dah nak dekat raya. so aku akan balik rawang. then sama sama satu family balik perak. tahun ni giliran kampung ibu di Ayer Tawar. tapi entah kenapa tak rasa nak beraya. mood nak berhari raya tak ada. hambar. suam suam. maybe sebab dah besar? naaaa taklah. sebab........ biarlah aku yang tahu kenapa. tak sangka kan, dugaan tahun ni hebat sangat. tak sehebat yang lain lain, tapi bagi aku dah terlalu berat nak aku pikul. tak bolehla. aku tak reti la nak berpura sebenarnya. kalau tak suka jelas sangat kat muka aku. tapi sebolehnya aku berdoa agar aku kuat dan boleh menjaga hati yang tersayang. jangan aku tak mahu berdarah lagi. biarkan sunyi menguasai riuh.

berharap kekuatan akan selalu kunjung tiba dan tak akan pernah berhenti. hari bahagia. hari yang dinanti. aish. senyuman pura pura boleh la kan. janji ada. :)

P/S: Selamat Hari Jadi untuk bonda tercinta, ROHAYATI OMAR BAKI. i love you so much! ♥

No comments: