Thursday, August 11, 2011

berjalan jalan dengan awok~



ucapan khas untuk penerima hati 'dermaan' daku. :D

fuhhh fuhhh. mengah sekejap. berjalan dengan awk selama 4 bulan tanpa henti.
memang penat, tapi berbaloi baloi.
banyak kali jugakla kita lalu tol kan.
adela jugak kadang2 kita tercedera masing masing sebab tak hati hati.
tapi kita boleh sendiri senyum balik sama sama kan :D
gile kentang la kalau gila dengan awak,
sewel tak sudah sudah. sengal ubi kayu rebus :D
kalau boleh, saya nak terus berjalan, tak berhenti.
dengan awak. awak nak ikut sama tak?
masa berjalan tu la sy dapat tahu awak macam mana orangnya.
barula sy tahu. siapa awak sebenarnya.
macam mana sy sygkan awk, awk sorang je boleh rasa.
mana leh share kan? hikhik. shhhhh~
sekarang nak sambung berjalan. ambik nafas kejap.
jom sayang jom, kita jalan semula.
moga cepat sampai destinasi kan :D


p/s: 418989 :)

6 comments:

ichi said...

kita xmampu ubah masa,nk cpt ke lambat...xboleh! ade bwk bsame en.sabar n pn.percaya x?haha ily~

nur nabilah syazwani said...

HAHAHA. kan kata moga? memang la tak boleh ubah.adela bawak. mana boleh tinggal. ouh, amin pun ade sekali :D ilyt!

ichi said...

amin tu cmpk tepi...t ai bg yg len...da real one..agaagagaa~

nur nabilah syazwani said...

xmo ah yg real. wekkk :p nana dh ade cukupla. hahaha. tak kira nak bawak gak amin ;p

siti hawa amran said...

suwitt je.. ^_^

nur nabilah syazwani said...

:D hikhik. mekasih hawa :)