Monday, July 18, 2011

movie review: HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2

salam semua :)

dah tengok HP7 yawww! terbaik dari ladang. antara episod yang aku memang mark sebagai favourite. :) tapi agak sedih sebab lepas ni dah takde HP kat movie. wuuu T___T aku ni takdela peminat tegar. sebab aku hanya menonton aje. baca buku? erhghh.. tiada kemasaan lagi. tapi ada la jugak teringin nak baca.

al kisahnya macam mana boleh pergi tengok HP7? jeng jeng jeng. ini encik sayang punya surprais. haha. dia ade cakap malam hari jumaat nak pinjam sekejap pegi mana tak tau dia tak cakap. so aku ok kan aje. kendian terkantoi pulak sebab adalah sebabnya. haha. but aku sangat overwhelmed sebab dia pandai buat surprise untuk aku. awwww! so sweet of yu. ai terkesima! *kening kening* dia kata "b bukanla nak sangat tengok, tapi sebab y yang nak tengok sangat kan aritu :)" aish... sebab aku dia pun terheret sama tengok. *double terharu*

ade nak review ke? ala boleh je google kompom jumpa. :) theeheee~ *malas sebenarnya* tapi episod terakhir ni memang terbaik. aku berani cakap lagi best dari TRANSFORMER 3. serius! :) but ade bit tak puas la sebab Bellatrix mati dengan senangye??? adela mak Ron hayun tongkat 5 6 kali pufff! meletup dah B***** tu. hehe. but memang ade banyak part ni yang buat aku leleh. perghh perghhh sedih sangat sangat. so mana tak tengok lagi, pergila tengok. penutup siri yang bagus. :)

p/s: terima kasih sygku taufik sebab buat surprise *yang at last kantoi jugak* hehe. but still, thanx a trillion boo. ^_____^ ILYTM!

dah besar panjang dah. rupanya dah 10 tahun cte ni. huuu~ *yeke?haha*

No comments: